مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 05:152021-03-09اجتماعي

11 درصد دانش آموزان خراسان جنوبی به فضای مجازی دسترسی ندارند


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: 11 درصد از دانش آموزان خراسان جنوبی امکان بهره مندی از فضای مجازی برای فعالیت های آموزشی خود را ندارند.

- محمد علی واقعی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: 11 درصد از دانش آموزان خراسان جنوبی امکان بهره مندی از فضای مجازی برای فعالیت های آموزشی خود را ندارند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: این 11 درصد که تعدادشان به 18 هزار و 29 نفر می رسد یا به گوشی هوشمند و تبلت دسترسی ندارند و یا در روستاهای فاقد زیر ساخت اینترنت و شبکه ملی اطلاعات زندگی می کنند.

واقعی گفت: ما به این دانش آموزان درسنامه داده ایم و از طرف دیگر از ابتدای بهمن ماه مدارس زیر 50 نفر که عمدتاً شامل مدارس روستایی می شود به صورت حضوری آموزش ها را پیگیری می کنند.

وی ادامه داد: همچنین در استان کلاس های پایه های اول و دوم ابتدایی و دروس عملی فنی و حرفه ای نیز به جز شهر بیرجند نیز به صورت حضوری برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه 89 درصد دانش آموزان خراسان جنوبی به فضای مجازی برای بهره گیری از آموزش های آنلاین دسترسی دارند، گفت: گاه در یک خانه یک گوشی هوشمند وجود دارد و فرزندان به صورت مشترک از آن استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 درصد دانش آموزان خراسان جنوبی به فضای مجازی دسترسی ندارند

11 درصد دانش آموزان خراسان جنوبی به فضای مجازی دسترسی ندارند