مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 04:502021-03-09سياسي

«سلامت» به دنبال مخاطبان بین المللی/ تدارک ویژه برای نوروز 1400


مدیر شبکه رادیویی «سلامت» ضمن تشریح ویژه برنامه های نوروزی این شبکه، از تلاش برای ارتقای فرستنده های رادیویی خود برای کشورهای فارسی زبان خبر داد.

- مدیر شبکه رادیویی سلامت ضمن تشریح ویژه برنامه های نوروزی این شبکه، از تلاش برای ارتقای فرستنده های رادیویی خود برای کشورهای فارسی زبان خبر داد.

صدیقه اعتماد سعید مدیر شبکه رادیویی سلامت در گفتگو با را به عهده گرفت.

تمام تلاشمان را انجام دادیم تا با سیاست گذاری درست بتوانیم مخاطبان رادیو سلامت را در حوزه مقابله با ویروس و پیشگیری از ابتلا بوسیله تغییر سبک زندگی حمایت کنیم.

اعتماد سعید درباره برنامه های آینده رادیو سلامت عنوان کرد: اگر ما بخواهیم آینده پژوهشی در حوزه سلامت داشته باشیم، به هر حال در بعد اجتماعی با یک مسئله مهم به عنوان کاهش فرزندآوری، سالمند شدن جمعیت، تغییرات سبک زندگی و… مواجه هستیم.

وی افزود: برنامه های سال آینده ما نیز بیشتر در حوزه فرزندآوری و فرزند پروری خواهد بود و در کنار آن ایجاد امید و نشاط اجتماعی که لازمه ارتقای سلامت است.

یکی از محورهای برنامه ای ما ارتقای سرمایه اجتماعی خواهد بود و بحث مهمی که از رادیو سلامت انتظار می رود بحث ترویج حرکت مومنانه است و اینکه برای همدلی و ارتقای وضعیت اقتصادی جامعه همدلی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سلامت» به دنبال مخاطبان بین المللی/ تدارک ویژه برای نوروز 1400

«سلامت» به دنبال مخاطبان بین المللی/ تدارک ویژه برای نوروز 1400