مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 23:052021-03-08اقتصادي

آخرین خبرها از کتابخانه مرکزی خرم آباد/ پروژه 19 ساله چشم انتظار اعتبار


پروژه کتابخانه مرکزی خرم آباد با گذشت 19 سال از زمان کلنگ زنی، هنوز به مرحله افتتاح نرسیده و حالا مسئولان می گویند به زودی با اختصاص اعتبار خبرهای خوشی از این پروژه به گوش می رسد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: پروژه کتابخانه مرکزی خرم آباد در حالی به پروژه ای تاریخی در مرکز لرستان تبدیل شده که با گذشت 19 سال شاهد روند لاکپشتی اجرای این پروژه در استان هستیم.

توقف پروژه کتابخانه مرکزی خرم آباد کتابخانه مرکزی خرم آباد در جنب مصلای الغدیر این شهر پروژه ای است که می تواند بخشی از کمبودهای موجود در زمینهٔ فضای کتابخانه ای مرکز لرستان را رفع کند تا تکمیل این پروژه تبدیل به یکی از مطالبات جدی مردم و مسئولان شود.

اهمیت تکمیل و بهره برداری از این پروژه آنجا روشن تر می شود که لرستان متأسفانه در زمینهٔ سرانه فضای کتابخانه ای در جایگاه مناسبی قرار نداشته و جزو استان های انتهایی جدول در میان استان های مختلف کشور محسوب می شود.

از سوی دیگر روند کند تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی تاکنون موجب شده انتقادات بسیاری از این وضعیت از سوی مردم و مسئولان استان مطرح شود، پروژه ای که مطابق برخی اظهارنظرها نزدیک به 19 سال است مردم لرستان را معطل نگه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از کتابخانه مرکزی خرم آباد/ پروژه 19 ساله چشم انتظار اعتبار

آخرین خبرها از کتابخانه مرکزی خرم آباد/ پروژه 19 ساله چشم انتظار اعتبار