مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 20:052021-03-08سياسي

وارد فرآیند اجرایی انتخابات شده ایم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: فرآیند انتخابات، در 18 اسفندماه و با دستور وزیر کشور به استان ها (فرمانداران و بخشداران) ابلاغ شد.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: فرآیند انتخابات، در 18 اسفندماه و با دستور وزیر کشور به استان ها (فرمانداران و بخشداران) ابلاغ شد.

محمود ثمینی امروز 18 اسفندماه، اظهار کرد: در تاریخ 18 اسفندماه آغاز فرآیند انتخابات با دستور وزیر کشور به استان ها ابلاغ شد و عملاً از امروز وارد فرآیند اجرایی انتخابات شده ایم.

وی تصریح کرد: فرمانداران می توانند از فردا نسبت به معرفی معتمدین به هیئت های نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری تحت نظارت شورای نگهبان و هیئت های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که تحت نظارت مجلس شورای اسلامی هستند، اقدام کنند.

معاون استاندار لرستان با اشاره به اینکه ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 20 اسفندماه به مدت یک هفته آغاز می شود، افزود: برای ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا چهار روش توسط وزارت کشور ارائه شده که این افراد می توانند با استفاده از نرم افزار (اپلیکیشن) طراحی شده برای تلفن همراه، دانلود و نصب اپلیکیشن بر روی دسکتاپ کامپیوتر شخصی، مراجعه به کافی نت و یا با مراجعه حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وارد فرآیند اجرایی انتخابات شده ایم

وارد فرآیند اجرایی انتخابات شده ایم