مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 19:152021-03-08سياسي

رییس مجلس برای نظارت بر پروژه های معوق به کردستان سفر می کند


رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی از سفر رییس مجلس برای نظارت بر اجرای پروژه های زیرساختی و توسعه ای استان کردستان خبر داد.

- ایسنا/کردستان رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی از سفر رییس مجلس برای نظارت بر اجرای پروژه های زیرساختی و توسعه ای استان کردستان خبر داد.

محسن فتحی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مسائل کلان و چالش های توسعه کردستان در سفر آتی رییس قوه مقننه به کردستان بررسی خواهد شد.

نماینده شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مسائل کلان استان کردستان از جمله آب، راه و وضعیت اشتغال باید در اولویت کاری دولت و نهادهای حاکمیتی قرار گیرد.

فتحی توجه به تخصیص حق آبه کشاورزان، تکمیل پروژه های ناتمام آب و فاضلاب و توجه ویژه به جاده های استان را گامی مهم برای توسعه کردستان عنوان کرد و افزود: رییس مجلس در سفر خود به کردستان، علاوه بر نظارت میدانی و گفتگو با مردم منطقه، در جلسات استانی با حضور مدیران حاضر خواهد شد.

وی گفت: نگاه ویژه ای از سوی حاکمیت به کردستان وجود دارد، که با همراهی و همدلی می تواند منجر به شکوفایی اقتصادی گردد.

رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی افزود: نظارت میدانی رییس مجلس از کردستان از روز سه شنبه 19 اسفند ماه آغاز خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس برای نظارت بر پروژه های معوق به کردستان سفر می کند

رییس مجلس برای نظارت بر پروژه های معوق به کردستان سفر می کند