مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 18:252021-03-08اقتصادي

آذربایجان شرقی به قطب اول فولاد کشور تبدیل می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به تکمیل زنجیره ارزش صنایع فولادی در استان، گفت: در حال حاضر شش پروژه عمده فولادی در سطح استان فعال هستند که اگر نهایی شوند، - آذربایجان شرقی به قطب اول فولاد کشور تبدیل می شود.

حبیب امین زاده دوشنبه 18 اسفندماه، در نشست خبری با بیان اینکه در زمینه فولاد سرمایه گذاری های قابل توجهی انجام گرفته و با توسعه واحدهای صنعتی صنعت فولاد ما به رتبه سوم رسیده است، اظهار کرد: 32 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید در این عرصه انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: یکی از چالش های واحدهای تولیدی ما تامین ورق فولادی بود که اکنون این موضوع مرتفع شده و رتبه یک لوازم خانگی و تولید مقاطع فولادی را کسب کردیم.

وی با بیان این که تحقق شعار جهش تولید، یک سری پارامترهای عمده کشوری داشت که داخلی سازی بخشی از قطعات و جلوگیری از واردات کالاهای مشابه داخلی از جمله آنها بود، اظهار کرد: سهم استانی ما در راستای داخلی سازی قطعات یک میلیون دلار بود که در این رابطه فراتر از برنامه کشوری عمل کردیم و موفق به داخلی سازی عمده قطعات مس و صنعت خودرو شدیم.

امین زاده با بیان این که آذربایجان شرقی در سه ماهه اول سال رتبه اول و در 9 ماهه سال، رتبه سوم جهش تولید را به خود اختصاص داد، گفت: واحدهای تجاری ما توانسته اند صاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی به قطب اول فولاد کشور تبدیل می شود

آذربایجان شرقی به قطب اول فولاد کشور تبدیل می شود