مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 16:302021-03-08اجتماعي

وزیر آموزش و پرورش: 70 درصد معلمان اولین بار بود که با فضای مجازی آشنا می شدند


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سامانه شاد یک محیط کاملا امن است که هیچ کس بدون هویت نمی تواند وارد آن شود، گفت: تاکنون 10 میلیارد و 600 میلیون فایل آموزشی در این سامانه مبادله شده است.

محسن حاجی میرزایی روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اظهار کرد: این سامانه مهم ترین کارکردش انسجام بخشی به 15 میلیون دانش آموز و یک میلیون معلم بود.

وی با بیان اینکه بعد از شیوع کرونا آموزش و پرورش در برابر بزرگترین چالش قرن قرار گرفت، خاطرنشان کرد: آموزش امر خطیری است که یک هفته هم نمی توان آن را تعطیل کرد بنابراین ما به فکر ایجاد سامانه ای بودیم که بتوانیم آموزش های مان را در بستر آن ادامه دهیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه وقفه در جریان آموزش به راحتی قابل جبران نیست و ما با پدیده ترک تحصیل مواجه می شدیم، اظهار کرد: بلافاصله با هم فکری همکاران سامانه شاد را ایجاد کردیم که در این سامانه تمام دروس همه مقاطع آموزشی را به وسیله بهترین معلمان تولید کرده و در دسترسی دانش آموزان قرار دادیم.

وی با بیان اینکه با ایجاد سامانه شاد، کار مهمی در جهت همسانی آموزش انجام دادیم، گف: این سامانه مجال خوبی برای آموزش معکوس ایجاد کرد به طوری که بسیاری از محرومیت ها را می توان از این طریق به صورت جهشی حل کرد چرا که در این سامانه همه مدیران،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش: 70 درصد معلمان اولین بار بود که با فضای مجازی آشنا می شدند

وزیر آموزش و پرورش: 70 درصد معلمان اولین بار بود که با فضای مجازی آشنا می شدند