مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 13:002021-03-08ورزشي

آیین گرامیداشت هفته درختکاری در آکادمی ملی المپیک برگزار شد


آیین گرامیداشت هفته درختکاری و منابع طبیعی با کاشت نهال توسط مسوولان ورزش کشور و خانواده های دو شهید مدافع سلامت در محوطه آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

- آیین گرامیداشت هفته درختکاری و منابع طبیعی با کاشت نهال توسط مسوولان ورزش کشور و خانواده های دو شهید مدافع سلامت در محوطه آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین گرامیداشت هفته درختکاری و منابع طبیعی امروز (دوشنبه) در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این مراسم عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، رییسان فدراسیون های ورزشی، اعضای کمیسیون محیط زیست کمیته ملی المپیک و ورزشکاران صاحب نام حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم قراخانلو، رییس آکادمی ملی المپیک ضمن خیرمقدم به حاضران گفت: کسانی که با فلسفه ورزش آشنا هستند، می دانند که اصولاً ورزش و طبیعت در هم آمیخته است، حتی با نگاهی به اسامی برخی رشته های ورزشی متوجه خواهید شد که رشته هایی مانند شنا از دل طبیعت بیرون آمده اند.

او ضمن اشاره ای کوتاه به فعالیت های اجتماعی آکادمی ملی المپیک افزود: علت این که آکادمی ملی المپیک امروز و در این مراسم دو موضوع مهم درختکاری و اهدای عضو را برجسته می کند این است که به توصیه کمیته بین المللی المپیک (IOC) دربار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین گرامیداشت هفته درختکاری در آکادمی ملی المپیک برگزار شد

آیین گرامیداشت هفته درختکاری در آکادمی ملی المپیک برگزار شد