مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 12:402021-03-08سياسي

127 مرکز مثبت زندگی در استان کرمان آغاز به کار کرد


در ارتباط ویدئوکنفرانس با رییس جمهور، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از مسئولان استان کرمان 127 مرکز مثبت زندگی در این استان همزمان با دیگر نقاط کشور افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

- ایسنا/کرمان در ارتباط ویدئوکنفرانس با رییس جمهور، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از مسئولان استان کرمان 127 مرکز مثبت زندگی در این استان همزمان با دیگر نقاط کشور افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: حدود 800 نیرو در 137 مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی استان کرمان فعالیت می کنند و 268 مددکار نیز در این مراکز جذب شده اند.

وی افزود: مراکز مثبت زندگی خدمات سطح یک جامعه هدف را که در گذشته با رویکرد دولتی ارائه می شد به صورت خرید خدمت انجام می دهند.

صادق زاده با اشاره به اینکه 41 مرکز مثبت زندگی روستایی و 86 مرکز مثبت زندگی شهری در استان کرمان وجود دارد، گفت: استان کرمان در مجموع دارای 137 مرکز مثبت زندگی است که 10 مرکز آن در سال آینده افتتاح می شود.

وی جامع محور بودن این مراکز را یکی از اهداف راه اندازی این مراکز عنوان کرد و گفت: توجه به خانواده های جامعه هدف با ارائه فرمول های جدید و کمک گرفتن سرمایه های اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

127 مرکز مثبت زندگی در استان کرمان آغاز به کار کرد

127 مرکز مثبت زندگی در استان کرمان آغاز به کار کرد