مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:452021-03-08پزشكي

شناسایی 77 بیمار جدید کرونایی در گیلان/تعداد بستری ها افزایش یافت


مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان با اشاره به شناسایی 77 بیمار جدید کرونایی طی شبانه روز گذشته، گفت: در مقایسه با روز گذشته تعداد مجموع بستری های کرونایی افزایش یافته است.

- رشت- مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان با اشاره به شناسایی 77 بیمار جدید کرونایی طی شبانه روز گذشته، گفت: در مقایسه با روز گذشته تعداد مجموع بسترهای کرونایی افزایش یافته است.

به گزارش، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته 77 بیمار جدید نیازمند به درمان های بیشتر در مراکز درمانی استان گیلان بستری شدند.

وی افزود: با اضافه شدن این بیماران مجموع بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی و بیمارستان های استان گیلان به 313 نفر رسید.

مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان در ادامه با اشاره به اینکه در مقایسه با روز گذشته 24 نفر به بیماران بستری در مراکز درمانی استان اضافه شده است، تأکید کرد: همچنان رعایت دستور العمل ها، استفاده از ماسک، عدم حضور در دورهمی و مهمانی ها مهم ترین راهکار برای کنترل و پیشگیری از انتقال این ویروس است.

وی با بیان اینکه از مجموع بیماران کرونایی حال 71 بیمار بد و در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند، افزود: شلوغی بازارها و حضور شهروندان برای خرید ایام عید یکی از دغدغه های ما در این روزها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 77 بیمار جدید کرونایی در گیلان/تعداد بستری ها افزایش یافت

شناسایی 77 بیمار جدید کرونایی در گیلان/تعداد بستری ها افزایش یافت