مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-08فرهنگي

مردی که به تنهایی یک وزارتخانه است


پنجم اسفندماه بود که خبر ابتلای علی دهباشی، خادم فرهنگ و سردبیر مجله بخارا، دوماهنامه فرهنگی هنری ایران، به کرونا منتشر شد.

او روز شنبه گذشته، - پنجم اسفندماه بود که خبر ابتلای علی دهباشی، خادم فرهنگ و سردبیر مجله بخارا، دوماهنامه فرهنگی هنری ایران، به کرونا منتشر شد.

او روز شنبه گذشته، در گفت وگویی کوتاه با ایسنا درباره وضعیت سلامتی اش گفته بود: متاسفانه لکه ها در سی تی اسکن ریه، همچنان هست و از بعدازظهر داروی قوی تری را به مدت سه روز آغاز کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان در ادامه نوشت: این خبر، البته دوستداران دهباشی را کمی نگران کرده است و امیدواریم هر چه سریع تر مشکل برطرف شود.

تلاش او برای انتشار مجله بخارا و برگزاری شب چهره های فرهنگی و هنری مانند هوشنگ مرادی کرمانی، ابوالحسن صبا، خاندان مولانا و شخصیت های دیگری از ایران، هند و .

بر هیچ کس پوشیده نیست.

همین چند وقت پیش، قبل از اینکه به دلیل کرونا در بیمارستان بستری شود، دغدغه هزینه چاپ شماره بعدی بخارا را داشت؛ کتابخانه اش را فروخت تا انتشار مجله عقب نیفتد.

طی این روزها، واکنش های متعدد، از جریان های فکری گوناگون، در تمجید و آرزوی بهبود برای دهباشی، نشان داده است که همه او را خادم فرهنگ این سرزمین می دانند؛ او را باید احیاگر نام های بزرگ دانست؛ احیاگری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردی که به تنهایی یک وزارتخانه است

مردی که به تنهایی یک وزارتخانه است