مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-08سياسي

توزیع 4000 بسته معیشتی در قالب طرح تبرکات مهدوی یزد


معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه یزد از اجرای طرح تبرکات مهدوی در بقاع متبرکه این استان خبر داد و گفت: این طرح از ولادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) تا 12 فروردین سال آینده اجرا می شود.

- حجت الاسلام مجید کرمی در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت بعد اجتماعی خدمات بقاع متبرکه، توجه به محرومان و اقشار آسیب پذیر را از جمله برنامه های در دستور کار اداره کل اوقاف و امور خیریه استان دانست و اظهار کرد: ترویج فرهنگ صدقه به نیابت از اهل بیت (ع) از جمله رویکردهای جدی در راستای محرومیت زدایی است.

وی افزود: ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت، تقویت بعد اجتماعی بقاع متبرکه، ایجاد بستر مناسب جهت مشارکت و بسیج مردمی در خدمت به افراد کم برخوردار و همچنین تهیه لباس و مایحتاج شب عید نیازمندان از دیگر اقدامات و اهداف اجرای طرح تبرکات مهدوی در استان یزد است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه یزد گفت: لازم است مراکز افق و بقاع متبرکه ای که در برگزاری مراسم نیمه شعبان  نقش ایفا می کنند،  با توجه  به اهمیت و جایگاه والای  انفاق  و صدقه  و همچنین   نذر برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) ترتیبی اتخاذ دهند تا ضمن تشویق  و ترغیب خیرین،  زمینه  مشارکت آنان در طرح تبرکات مهدوی نیز فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 4000 بسته معیشتی در قالب طرح تبرکات مهدوی یزد

توزیع 4000 بسته معیشتی در قالب طرح تبرکات مهدوی یزد