مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-08بين الملل

سربازگیری اجباری «قسد» در شرق سوریه؛ ربایش بیش از 200 غیرنظامی


خبرگزاری رسمی سوریه از جنایت جدید شبه نظامیان کُرد تحت حمایت آمریکا (قسد) در شرق سوریه و ربودن بیش از 200 غیرنظامی در چارچوب طرح «سربازگیری اجباری» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عناصر وابسته به گروه موسوم به نیروهای دمکراتیک )، با انتشار این خبر نوشت که شبه نظامیان قسد این غیرنظامیان را به منظور سربازگیری اجباری در صفوف خود، می ربایند.

منابع آگاه محلی در  الرقه به سانا اعلام کردند: چندین گروه مسلح از شبه نظامیان قسد، طی دو روز گذشته، کمین هایی را در نزدیکی مساجد برخی از روستای این استان گذاشته بودند و بیش از 200 جوان را پس از ادای نماز در مسجد، ربودند تا آنها را وادار به خدمت در صفوفشان کنند.

به گفته منابع آگاه، این اقدام در چارچوب طرح قسد موسوم به سربازگیری اجباری در مناطق تحت کنترلش صورت می گیرد.

در حومه جنوبی الحسکه نیز، منابع آگاه محلی اعلام کردند که شبه نظامیان قسد با حمله به شهرک العریشه و روستای تویمین شماری از شهروندان را ربودند و آنها را دست بسته به اردوگاه ها و مقرها نظامی خود در حومه همین شهر انتقال دادند.

بنا بر این گزارش، نیروهای قسد در ادامه جنایات مستمرشان، دو روز پیش نیز شماری از شهروندان را در حملات جداگانه به منازل منطقه الیعربیه و شهرک تل حمیس در الحسکه و روستای المحمودلی در حومه غرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربازگیری اجباری «قسد» در شرق سوریه؛ ربایش بیش از 200 غیرنظامی

سربازگیری اجباری «قسد» در شرق سوریه؛ ربایش بیش از 200 غیرنظامی