مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-08اقتصادي

افتتاح طرح پنجره واحد معدن در خراسان رضوی برای نخستین بار در کشور


معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: امید است تا با افتتاح طرح پنجره واحد معدن که برای نخستین بار در استان و در کشور صورت گرفته، - ایسنا/خراسان رضوی معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: امید است تا با افتتاح طرح پنجره واحد معدن که برای نخستین بار در استان و در کشور صورت گرفته، شاهد رونق در اشتغال زایی و جذب سرمایه گذاری و بهبود وضعیت معدنی  معادن در استان باشیم.

مرتضی اشرفی، امروز دوشنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه طرح پنجره واحد معدن که در ساختمان ساپکو برگزار شد، در گفت وگو با ایسنا در خصوص هدف افتتاح این طرح و تاثیرات آن اظهار کرد: یکی از مسائل اساسی و اصلی در خراسان رضوی، بحث معدن و پتانسیل های بالای استان ما در این حوزه، چه فلزی و یا غیرفلزی است.

در بحث صدور مجوزها نه در بخش معدن بلکه در تمام بخش ها ما مشکلاتی وجود داشت که خوشبختانه در سال های اخیر بهتر شده است.

افتتاح پنجره واحدهای مختلف، مثل این مرکز خدماتی که نمایندگان تمام دستگاه های اجرایی در یک مکان مستقر شده اند می تواند کمک خوبی به تسریع و تسهیل صدور مجوزها داشته باشد.

وی افزود : با توجه به اهمیتی که بخش معدن دارد، ما از چند ماه گذشته به فکر افتتاح پنجره واحد درمعدن شده ایم که این اتفاق در استان برای اولین بار رخ می دهد و همچنین به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح پنجره واحد معدن در خراسان رضوی برای نخستین بار در کشور

افتتاح طرح پنجره واحد معدن در خراسان رضوی برای نخستین بار در کشور