مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:102021-03-08بين الملل

تعهد نخست وزیر تونس به ادامه نبرذ علیه تروریسم


همزمان با پنجمین سالروز حماسه بن قردان که در جریان آن نیروهای امنیتی تونس مانع تأسیس امارت وابسته به داعش شدند، نخست وزیر این کشور بر ادامه جنگ علیه تروریسم تأکید کرد.

- همزمان با پنجمین سالروز "حماسه بن قردان" که در جریان آن نیروهای امنیتی تونس مانع تأسیس امارت وابسته به داعش شدند، نخست وزیر این کشور بر ادامه جنگ علیه تروریسم تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه القدس العربی، هشام المشیشی، نخست وزیر تونس در سخنرانی خود در شهر بن قردان در پنجمین سالروز حماسه بن قردان گفت: جنگ علیه تروریسم از اولویت های دولت است که به حمایت لازم از نیروهای امنیت داخلی و ارتش ملی و تقویت امکانات مادی و بشری برای یگان های مختلف ادامه خواهد داد.

وی بر عزم و اراده قوی و ثابت دولتش برای حفاظت از هر وجب از خاک وطن و نابودی خطر تروریسم با تکیه بر وحدت دو نهاد امنیتی و نظامی و همبستگی تمام مردم تأکید کرد.

وی گفت: حماسه بن قردان عملیات تروریستی بزدلانه ای را ناکام گذاشت که هدف آن برهم زدن امنیت و ثبات کشور و ضربه زدن به روحیه تونس بود.

موفقیت در این عملیات اراده و همت تونسی ها را برای نابودی ریشه تروریسم بیشتر کرد و آغازی برای موفقیت های امنیتی و نظامی بیشتر برای پیگرد گروه های تروریستی و ناکام گذاشتن برنامه هایشان و نابودی رهبرانشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد نخست وزیر تونس به ادامه نبرذ علیه تروریسم

تعهد نخست وزیر تونس به ادامه نبرذ علیه تروریسم