مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-08اجتماعي

تولید 30 هزار عنوان محتوای الکترونیکی و درسنامه در آذربایجان شرقی


مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان اینکه 30 هزار محتوای الکترونیکی و درسنامه در استان تهیه و توزیع شده است، گفت: دوران کرونا و آموزش مجازی فرصتی برای تحقق جلوه های علمی و عملی مدرسه محوری شد و سازو کار جدیدی از تعامل معلم، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان اینکه 30 هزار محتوای الکترونیکی و درسنامه در استان تهیه و توزیع شده است، گفت: دوران کرونا و آموزش مجازی فرصتی برای تحقق جلوه های علمی و عملی مدرسه محوری شد و سازو کار جدیدی از تعامل معلم، دانش آموزان و اولیا به وجود آورد.

جعفر پاشایی در نشست وزیر با معلمان منتخب استان در سالن کنفرانس باشگاه فرهنگیان تبریز ضمن خیرمقدم گویی، گفت: شناسنامه آذربایجان با تربیت اساتید، علما، مبارزان و سرداران عاشورایی به دستان ارزشمند معلمان گره خورده است.

وی با تاکید بر اینکه معلمان این استان همواره با تابلو اخلاص شناخته شده اند، افزود: تلاش برای نیل به اهداف متعالی آموزش و پرورش سرلوحه کار فرهنگیان این استان بوده است.

به گفته ی وی، فرهنگیان آذربایجان شرقی هیچگاه خواسته های صنفی را به سرنوشت دانش آموزان گره نزدند.

پاشایی خاطرنشان کرد: جامعه در دوران شیوع کرونا و زیست بوم جدید، عملکرد معلمان را به خوبی درک کرده و بر ارزش کار ایشان اذعان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 30 هزار عنوان محتوای الکترونیکی و درسنامه در آذربایجان شرقی

تولید 30 هزار عنوان محتوای الکترونیکی و درسنامه در آذربایجان شرقی