مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-08ورزشي

حل مشکلات بخش راهگان، شاید وقتی دیگر


در حالی معاون فرماندار خفر از پیگیری مشکلات و حل و فصل آنها سخن می گوید که مردم روستاهای این بخش در اوج محرومیت و عدم بهره مندی از امکانات حداقلی روزگار می گذرانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خفر، بخش راهگان از توابع شهرستان نوپای خفر است که در طول سال های گذشته از حداقل امکانات و زیر ساخت ها محروم بوده، از مشکلات اصلی این بخش کمبود آب شرب، جاده مناسب و مدرسه برای دانش آموزان این منطقه تا بحث بهداشت و درمان برخی روستا ها با پایین ترین امکانات درمانی را می توان نام برد.

علی دهقان از اهالی این بخش در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: گاز رسانی به تمام خانه ها در دهستان ما صورت نگرفته، در حالی که گاز از حداقل ترین خدمات دولت است.

وی با گلایه از مسئولین ورزش ادامه داد: تنها ظرفیت ورزشی بخش راهگان، سالن ورزشی شهر خاوران است که رفت و آمد ما به مرکز بخش چندان میسر نیست لذا از مسئولین می خواهیم تا به وعده های خود در این زمینه عمل کنند.

شهروند دیگری از بخش راهگان در گفتگو با خبرنگار فارس از شبکه آبیاری سخن به میان آورد و افزود: بار ها در روستای باغکبیر با ترکیدگی لوله ها مواجه شده ایم که باعث هدر رفتن آب می شود و مسئولین آبفا به مشکلات این حوزه توجهی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات بخش راهگان، شاید وقتی دیگر

حل مشکلات بخش راهگان، شاید وقتی دیگر