مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-08اجتماعي

قطع 23 هزار اصله درخت جنگلی در ارسباران توسط مس سونگون


طبق اظهارات مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی، مجتمع مس سونگون به دنبال اجرای برنامه های توسعه ای، اکتشافاتش را تا جنگل های ارسباران و قطع 23 هزار اصله درخت جنگلی در این جنگل پیش برده بود که این اقدام با واکنش تند این اداره کل و ورود دستگاه .

- ایسنا/آذربایجان شرقی طبق اظهارات مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی، مجتمع مس سونگون به دنبال اجرای برنامه های توسعه ای، اکتشافاتش را تا جنگل های ارسباران و قطع 23 هزار اصله درخت جنگلی در این جنگل پیش برده بود که این اقدام با واکنش تند این اداره کل و ورود دستگاه قضا و توقف عملیات روبرو شد.

رحیم مهردادی در گفت وگو با ایسنا با اعلام این مطالب، گفت: توقف عملیات از مهر ماه سال جاری اتفاق افتاده، اما دوست داشتیم این اتفاق بدون رسانه ای شدن روندش را طی کند، چرا که ما اهل جنجال نیستیم و با کسی هم مشکل شخصی نداریم.

وی اضافه کرد: من با اشتغال مخالف نیستم و ماهیت معدن کاری هم طوری است که باید اکتشاف کند، در مورد این مجتمع هم خداوند نعمتی را داخل نعمت دیگری قرار داده و برای کشف مس باید وارد جنگل شد و به همین دلیل مجتمع مس اکتشافاتش را تا جنگل پیش برده بود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی ادامه داد: به عنوان حافظ انفال و وظیفه ای که در راستای صیانت از منابع ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع 23 هزار اصله درخت جنگلی در ارسباران توسط مس سونگون

قطع 23 هزار اصله درخت جنگلی در ارسباران توسط مس سونگون