مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 20:352021-03-07سياسي

کسب رتبه سوم کهگیلویه و بویراحمد در طرح ملی ایران قوی


مدیرکل کانون های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لغو طرح فهما به دلیل بیماری کرونا گفت: طرح ایران قوی جایگزین شد که در حوزه شبکه سازی رتبه سوم کشور را کسب کردیم.

- علیرضا دولت آبادی در جمع خبرنگاران با تبریک سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد افزود: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد 18 اسفند سال 97 با هدف احیاء نقش واقعی مساجد در مسائل دینی و ظرفیت سازی مردم تاسیس و فعالیت های خود را در استان و کشور دنبال می کند.

وی با اشاره به اینکه در استان 646 کانون فرهنگی و هنری مساجد در سطح شهرها، روستاها و بخش ها فعالیت می کنند تصریح کرد: الحمدالله به رغم بیماری کرونا و همچنین وضعیت اقتصادی فعالیت های بهتری به لحاظ کمی و کیفی نسبت به گذشته صورت گرفت.

مدیرکل کانون های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لغو طرح فهما به دلیل بیماری کرونا اظهار کرد: طرح ایران قوی جایگزین شد که در حوزه شبکه سازی رتبه سوم کشور را کسب کردیم، در موضوع ایران قوی که رقابت ها فرهنگی است سه شبستان هنر، فرهنگ و نوع آوری با 12 زیر مجموعه رواق پیش بینی شد تا کانون ها بتوانند فعالیت کنند.

دولت آبادی تاکید کرد: در مجموعه در طرح ایران قوی 510 کانون فعالیت داشتند، ضمن اینکه از مجموعه کانون های فرهنگی هنری مساجد 448 کانون الکترونیکی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه سوم کهگیلویه و بویراحمد در طرح ملی ایران قوی

کسب رتبه سوم کهگیلویه و بویراحمد در طرح ملی ایران قوی