مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 19:152021-03-07سياسي

مردانی مجددا معاون استاندار شد/ از فردا با قوت کارم را در استان خودم ادامه می دهم


معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری علت بازگشتش به استان را تصمیم بزرگان و دلسوزان استان دانست و گفت: از صبح فردا با قوت و جدیت و به عنوان معاون سیاسی امنیتی این استان مجددا مشغول به خدمت خواهم شد.

- جعفر مردانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به خبر انتصابش در استانداری خوزستان ، گفت: بنده به تشخیص دو استاندار خوزستان و چهارمحال و بختیاری برای ادامه خدمت مامور به استان خوزستان شدم و امروز اولین روز کاری بنده در آن استان بود که متوجه شدم در غیابم مجددا تصمیم به بازگشتم به چهارمحال و بختیاری گرفته شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری علت بازگشتش به استان را تصمیم بزرگان و دلسوزان استان دانست و افزود: بنده بلافاصله بعد از اینکه مطلع شدم بزرگان استان رفتن بنده را در شرایط فعلی و آن هم قبل از انتخابات مهم پیش رو در ماه های آینده را به صلاح استان ندیدند بلافاصله به استان بازگشتم.

وی در خصوص مسؤولیت جدیدش در چهارمحال و بختیاری افزود: بنده از صبح فردا با قوت و جدیت و به عنوان خادم مردم استان در سنگر معاونت سیاسی امنیتی این استان مجددا مشغول به خدمت خواهم شد.

مردانی در پایان ضمن تشکر از انعطاف استاندار و توجه بزرگان استان به وی، تصریح کرد: از همه مردم درخواست دارم دعا کنند در مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردانی مجددا معاون استاندار شد/ از فردا با قوت کارم را در استان خودم ادامه می دهم

مردانی مجددا معاون استاندار شد/ از فردا با قوت کارم را در استان خودم ادامه می دهم