مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 17:452021-03-07اقتصادي

استانداری تهران: قطعه فروشی مرغ ممنوع است


معاونت هماهنگی اموراقتصادی استانداری تهران با اشاره به اینکه قطعه بندی مرغ ممنوع است و شدیدا با آنها برخورد می شود، گفت: با مشاهده قطعه بندی مرغ درسطح خرده فروش ها توسط گشت تعزیرات، مرغ قطعه شده با قیمت مصوب بین مردم حراج می شود.

حشمت الله عسگری معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در مصاحبه با فارس در خصوص کنترل قیمت مرغ اظهار کرد: در حال حاضر به طور میانگین حدود 500 تن مرغ در روز توزیع می شود و از دیروز سیستم حواله که منجر به دلالی و ایجاد فساد شده بود کامل جمع و مرغ بدون حواله توزیع می شود.

وی گفت: شرکت پشتیبانی امور دام 40 نقطه را در استان تهران برای عرضه عمده مرغ در نظر گرفته است که خرده فروشان با همراه داشتن پروانه کسب می توانند مرغ را با قیمت 19400 تومان دریافت کنند.

عسگری تاکید کرد: برای اینکه مرغ به تمام خرده فروش ها برسد علاوه بر اینکه تعداد مراکز عمده فروش شهر تهران را به چهار مرکز رساندیم سقف خرید را هم کم کردیم و الان هر خرده فروش می تواند 300 کیلو مرغ خرید کند.

معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران افزود: بخش عمده مشکلات ما این است که وزارت جهاد و اتحادیه های مرغ قیمت رسمی مصوب مرغ را به رسمیت نمی شناسند که از یکی دلایل آنها این است که حاشیه سود 1000 تومان را قبول نمی کنند چرا مرغ را قیمت 19400 تومان خرده فروش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداری تهران: قطعه فروشی مرغ ممنوع است

استانداری تهران: قطعه فروشی مرغ ممنوع است