مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 17:352021-03-07سياسي

قوانین بر سر راه صادرکنندگان باید روان سازی شود


استاندار خراسان رضوی بر شناسایی مقررات مزاحم صادرات تاکید کرد و گفت: این موانع باید رفع و اقدامات در این زمینه روان سازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی ، محمدصادق معتمدیان در جلسه کارگروه صادرات غیر نفتی که در محل دفتر استاندار برگزار شد، با بیان اینکه مزیت نسبی و پیشران توسعه خراسان رضوی تجارت است، اظهار کرد: برخی از مشکلات در این مسیر مربوط به مقررات مزاحم است که در حیطه وظایف مجلس، دولت و بخشی نیز در استان است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: باید نظرات صادرکنندگان را شنیده و با متولیان اصلی در این حوزه از جمله حمل و نقل، بانک، مالیات، گمرک، صنعت و معدن جلسات عملیاتی برگزار شود.

وی بر عملیاتی کردن اقدامات در حوزه صادرات تاکید کرد و پیگیری رفع مشکلات حوزه صادرات تا رفع آنها را ضروری برشمرد.

معتمدیان با تاکید بر تشکیل یک کمیته از صادرکنندگان و دستگاه های مربوطه گفت: این کمیته باید مشکلات را دسته بندی و احصا کند تا بخش قابل توجهی از مشکلات را حل کنیم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه مرزها از مزیت مهم استان هستند، افزود: باید دیپلماسی منطقه ای داشته باشیم و سفرای کشور خود در کشورهای دیگر و همچنین سفرای کشورهای منطقه را با مزیت های استان آشنا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین بر سر راه صادرکنندگان باید روان سازی شود

قوانین بر سر راه صادرکنندگان باید روان سازی شود