مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 17:352021-03-07بين الملل

هشام عبدالله: صلح در یمن با فریبکاری به دست نمی آید


وزیر امور خارجه دولت نجات ملی یمن در دیدار با سفیر کشورمان در صنعا اعلام کرد: صلح در یمن با چانه زنی، فریبکاری، وعده و وعید محقق نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سبأ، هشام شرف عبدالله وزیر امورخارجه دولت نجات ملی یمن یکشنبه شب در دیدار با حسن ایرلو سفیر ایران در صنعا، از موضع اصولی ایران در قبال بحران این کشور از همان ابتدای حملات ائتلاف سعودی قدردانی کرد.

در این دیدار دو طرف روابط میان دو کشور دوست و راه های تقویت و توسعه این روابط در زمینه های مختلف را بررسی کردند.

شرف همچنین گفت: بحران یمن راه حل نظامی ندارد و تنها راهکار آن سیاسی مسالمت آمیز است تا راه برای حل سیاسی پایدار که برآورده کننده نیازهای مردم یمن است، فراهم کند.

وزیر امورخارجه دولت نجات ملی یمن گفت که طرح ابتکاری محمد جواد ظریف که آوریل سال 2015 و برای پایان دادن به تجاوز به یمن و دستیابی به راه حل سیاسی مطرح کرده بود و نیز تصمیم اخیر پارلمان اروپا بسترهایی هستند که می توان پایه های صلح را بر آن بنیان گذاشت تا ضمن حفظ یمن، یمنی ها به تمام حقوق خود دست یابند.

شرف افزود: صلح در یمن با چانه زنی، فریبکاری، وعده و وعید محقق نخواهد شد، بلکه تنها راهکار آن تأمین خواسته های ملت یمن است که با حفظ حاکمیت کامل ارضی یمن و عدم دخالت در تصمیم گیری یمنی ها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشام عبدالله: صلح در یمن با فریبکاری به دست نمی آید

هشام عبدالله: صلح در یمن با فریبکاری به دست نمی آید