مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 17:002021-03-07سياسي

تاکید آیت الله رییسی بر تعیین تکلیف خودروهای دپو شده و اموال تملیکی


رییس قوه قضاییه با ابراز نگرانی از وضعیت انبارهای سازمان اموال تملیکی، گفت: سامان دادن 70 انبار در سطح کشور اقدامی نشدنی نیست و رفع مشکلات کالاهای موجود در این انبارها، - کاملاً از عهده سازمان اموال تملیکی برمی آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله سید ابراهیم رییسی در دیدار با اعضای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به تاریخچه برخورد با اموال مصادره شده در کشور گفت: تاریخچه برخورد با اموال مصادره ای به نفع دولت اعم از اموال قاچاق یا مسترد شده از سوی دادگاه ها، بعد از پیروزی انقلاب تا امروز روند یکسانی نداشته و دچار تغییرات زیادی بوده است.

وی افزود: در طول سالیان گذشته اشکالات ساختاری نحوه برخورد با اموال مصادره شده موجب شده بود که برخی افراد با سوابقی درخشان، بعد از مدتی دچار آسیب شده و حیثیت، آبرو و سوابق آنها مورد تردید و سؤال قرار بگیرد.

رییس دستگاه قضا در ادامه به ترکیب مجمع سازمان اموال تملیکی اشاره کرد و گفت: قانونگذار برای آن که سازمان اموال تمیکی تشکیلاتی با عملکردی مناسب باشد، مجمعی را با حضور وزرا و عالی ترین مقامات اجرایی کشور، هیئت مدیره، مدیرعامل، ناظرین و حسابرس برای آن پیش بینی و سازوکاری برای ارتباط این سازمان با قوه قضاییه برای نظارت مستمر بر عملکرد آن ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید آیت الله رییسی بر تعیین تکلیف خودروهای دپو شده و اموال تملیکی

تاکید آیت الله رییسی بر تعیین تکلیف خودروهای دپو شده و اموال تملیکی