مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 16:552021-03-07سياسي

فردا 186 مرکز مثبت زندگی در فارس افتتاح می شود


مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی فارس گفت: دوشنبه 18 اسفند، همزمان با سراسر کشور، 186 مرکز مثبت زندگی در استان فارس طی یک برنامه ویدئوکنفرانسی، - ایسنا/فارس مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی فارس گفت: دوشنبه 18 اسفند، همزمان با سراسر کشور، 186 مرکز مثبت زندگی در استان فارس طی یک برنامه ویدئوکنفرانسی، توسط رییس جمهور افتتاح می شود.

عبدالرحمن سلیم حقیقی یکشنبه 17 اسفند به خبرنگاران گفت: روز دوشنبه 18 اسفند طی مراسمی ویدئوکنفرانسی با حضور رییس جمهور، 2400 مرکز مثبت زندگی در سراسر کشور افتتاح می شود و سهم فارس 186 مرکز است.

او افزود: در راستای تکریم احوال مددجویان، تسریع در اجرای امور رسیدگی به مسائل آحاد جامعه، حذف کاغذ، دقت و صحت اطلاعات، شفاف سازی فرایندها و تصمیمات و حذف بروکراسی زائد و کاهش تردد غیرضروری مددجویان، سازمان بهزیستی با طرح و اجرایی نو اقدام به راه اندازی مراکزی با نام مثبت زندگی کرده است.

سلیم حقیقی افزود: مرکز خدمات بهزیستی با نام مثبت زندگی مرکزی غیر دولتی است که بر اساس بند 4 ماده 26 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، پروانه فعالیت دریافت و مجموعه ای از خدمات سطح یک سازمان بهزیستی در بستر فناوری اطلاعات و در راستای بهتر زیستن آحاد جامعه است که با نام اختصاری مرکز مثبت زندگی کار خود را آغاز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا 186 مرکز مثبت زندگی در فارس افتتاح می شود

فردا 186 مرکز مثبت زندگی در فارس افتتاح می شود