مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 14:152021-03-07سياسي

امکان ورود فناوری نظامی به بخش های عمومی و غیر نظامی وجود دارد


جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه برنامه رویداد تا ثریا گفت: به طور قطع به بهترین وجه امکان ورود فناوری های نظامی به دیگر بخش های عمومی و غیرنظامی وجود دارد و این یک چرخه است و مختص سپاه نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سردار علی فدوی، جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، امروز با حضور در رویداد تا ثریا از دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و فعال در حوزه های مختلف در این رویداد بازدید کرد.

  وی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری فارس، در رابطه با تزریق فناوری های پیشرفته نظامی به حوزه های مدنی و غیرنظامی گفت: ما در مجموعه های نظامی می توانیم منشأ اصلی بسیاری از فناوری ها باشیم و زمانی که این فناوری ها در مراکز نظامی به تثبیت رسیده قطعا می توان شاهد تثبیت فرعیات این فناوری ها در حوزه های غیرنظامی و عمومی باشیم.

به گفته وی، بسیاری از فناوری ها که کاربری نظامی و دفاعی داشته در مراکز مختلف به تثبیت رسیده و رسیدن به این مسئله در حوزه های نظامی بسیار سخت تر از حوزه های غیرنظامی و عمومی است و وقتی ما این فناوری را داریم، امکان داشتن این فناوری ها در حوزه های غیرنظامی نیز وجود دارد- اما به لحاظ وجود یکسری از عوامل که ان شاءالله برطرف خواهند شد-، همچنان شاهد نگاه به خارج برای رسیدن به فناوری هاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ورود فناوری نظامی به بخش های عمومی و غیر نظامی وجود دارد

امکان ورود فناوری نظامی به بخش های عمومی و غیر نظامی وجود دارد