مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 13:552021-03-07سياسي

ارزانی:تلاش وصف ناپذیر کانون های مساجد در مسیر توسعه، خدمت و نوآوری است


رییس ستاد فهما در پیامی به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، بر تلاش وصف ناپذیر کانون های مساجد در مسیر توسعه، خدمت و نوآوری تاکید کرد.

- رییس ستاد فهما در پیامی به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، بر تلاش وصف ناپذیر کانون های مساجد در مسیر توسعه، خدمت و نوآوری تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی، رییس ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور پیامی را به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است: امسال، به لطف و منت خداوند تبارک و تعالی، بیست و هشتمین سال از تأسیس ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور را پشت سر می گذاریم.

بیست و هشت سال تلاش، در گسترش فرهنگ و هنر مساجد کشور؛ تلاشی وصف ناپذیر در توسعه، خدمت و نوآوری.

تأسیس بیست و شش هزار کانون فرهنگی هنری مساجد، بیش از ده هزار باب کتابخانه مجاور مساجد؛ جذب حدود دو و نیم میلیون نوجوان و جوان مسجدی و حدود یک میلیون و هشتصد هزار فعالیت فرهنگی طی این مدت، نشان افتخار، مجاهدت و تلاش بی شائبه بچه های مسجد و دست اندرکاران کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزانی:تلاش وصف ناپذیر کانون های مساجد در مسیر توسعه، خدمت و نوآوری است

ارزانی:تلاش وصف ناپذیر کانون های مساجد در مسیر توسعه، خدمت و نوآوری است