مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:402021-03-07ورزشي

تصویب کلیات بودجه سال 1400 در نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک


هشتادمین و آخرین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در سال 99 برگزار شد.

- جی پلاس، هشتادمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با ریاست سیدرضا صالحی امیری و با حضور کلیه اعضا و با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن شماره یک جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

بر همین اساس کیکاوس سعیدی در خصوص برگزاری این نشست، اظهار داشت: امروز (یکشنبه 17 اسفند ماه) آخرین نشست هیات اجرایی در سال 1399 بود، برگزار شد.

در ابتدا پس از بررسی وضعیت اردوی تیم های ملی اعزامی به بازی های المپیک توکیو گزارشی از بازدید اعضای هیات اجرایی و مدیران کمیته از امکانات ورزشی آستان قدس رضوی در سفری که به مشهد داشتیم به هیات اجرایی ارائه گردید و مقرر شد در صورت مهیا بودن شرایط کرونا و ضوابط قانونی با رعایت پروتکل های بهداشتی جهت بهره مندی از فیوضات معنوی و تقویت روحیه کاروان اعزامی به بازی های المپیک توکیو، اردوی زیارتی به شهر مشهد مقدس داشته باشند.

سخنگوی هیات اجرایی کمیته ملی المپیک تصریح کرد: همچنین در این نشست کلیات بودجه سال 1400 کمیته ملی المپیک از جهت منابع و مصارف مطرح و مورد تصویب اعضای هیات اجرایی قرار گرفت که این بودجه شامل اعتبارات پرداختی به فدراسیون ها بر اساس شاخص های تعیین شده و هزینه کاروان ورزشی اعزامی به بازی های المپیک توکیو و سایر هزینه های جار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب کلیات بودجه سال 1400 در نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک

تصویب کلیات بودجه سال 1400 در نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک