مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:402021-03-07سياسي

جزییات ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان جزییات و زمان آغاز ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 1400 را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حبیب الله خجسته پور بعدازظهر امروز در سومین جلسه ستاد انتخابات استان سمنان که در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: ثبت نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر به عنوان یکی از مهم ترین فرآیندهای برگزاری انتخابات از روز 20 اسفندماه آغاز می شود.

وی افزود: مدارک مورد نیاز برای داوطلبان ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی عبارت از ارائه اصل گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد، به همراه اصل شناسنامه عکس دار و تصویر کلیه صفحات آن و اصل کارت ملی و تصویر آن و همچنین اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضع خدمت وظیفه عمومی و تصویر آن برای مردان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از دیگر مدارک مورد نیاز را ارائه یک قطعه عکس 4*3 جدید و ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی معتبر فوق دیپلم یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای تا 20 هزار نفر جمعیت و مدرک لیسانس یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت به انضمام اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا

جزییات ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا