مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-07سياسي

مقابله با ریزگردها و اشتغال از نتایج مهم کاشت 4500 اصله نخل در خرمشهر است


جانشین سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: اقدام بزرگی که امروز با کاشت نخل آغاز شد علاوه بر کمک در مقابله با ریزگردها، تأمین مایحتاج مردم در آینده را به دنبال دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمشهر، سردار نعمت الله باقری ظهر امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی توزیع و کاشت چهار هزار و 500 نخل مثمر و بومی استعمران توسط نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان خرمشهر در قالب پویش ملی درخت یاری ، اظهار کرد: توجه به درخت و درخت کاری یکی از مسائل مورد تأکید مقام معظم رهبری است، در همین راستا بسیج و سپاه نیز در استان خوزستان طی سال های اخیر اقدامات گسترده ای در حوزه کاشت نهال و داشته اند.

وی با اشاره به اجرای طرح کاشت چهار هزار و 500 اصله نخل در خرمشهر، عنوان کرد: اقدام بزرگی که امروز از سوی نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان خرمشهر با حمایت بنیاد علوی و با مشارکت گروه های جهادی سپاه و بسیج در نقاط محروم این شهرستان آغاز شده علاوه بر کمک در مقابله با مشابهی را تأسیس و در مواردی با مشارکت نهادهای پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در نقاط محروم و حاشیه نشین استان خوزستان فعالیت هایی داشته است.

وی بیان کرد: یکی از ویژگی های مهم نهادهای پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی همچنین قرارگاه های پیشرفت و آبادانی سپاه این است که با حداقل هزینه بهترین و کامل ترین اقدامات ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با ریزگردها و اشتغال از نتایج مهم کاشت 4500 اصله نخل در خرمشهر است

مقابله با ریزگردها و اشتغال از نتایج مهم کاشت 4500 اصله نخل در خرمشهر است