مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-07سياسي

شناسایی و جذب 2871 سوادآموز در خراسان جنوبی


معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از شناسایی و جذب 2871 نفر سوادآموز در دوره های سه گانه سواد آموزی، تحکیم و انتقال در سال جاری خبر داد.

- مهدی مرتضوی، امروز یکشنبه 17 اسفند به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: آموزش تعطیل بردار نیست؛ با توجه شیوع ویروس کرونا آموزش تعطیل نشد و به اشکال مختلف از جمله حضوری ( با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و با حداقل نفرات ) و غیر حضوری از طریق آموزش های تلویزیونی، مجازی، درس نامه و محتواهای الکترونیکی و .

به ذینفعان ارائه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ضمن تشریح گزارش عملکرد سال 99 ، از شناسایی و جذب تعداد 2871 نفر سوادآموز در دوره های سه گانه سواد آموزی، تحکیم و انتقال خبر داد و بیان کرد: از این تعداد 1300 نفر در دوره سوادآموزی، 802 نفر در دوره تحکیم و 769 نفر در دوره انتقال هستند.

وی از اتمام فرآیند شناسایی، جذب و ثبت نام سواد آموزان در نهم اسفند ماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: در دوره های انتقال و تحکیم 100 درصد حجم ابلاغی و در دوره سوادآموزی 95 درصد و در مجموع سه دوره 98 درصد حجم ابلاغی به استان شناسایی و جذب شده اند.

عضو شورای پشتیبانی خراسان جنوبی با بیان اینکه سیاست سواد آموزی بر جامع نگر بودن و توجه عدالت محور به افراد است و به تمامی اقشار جامعه توجه دارد، تصریح کرد: تعدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و جذب 2871 سوادآموز در خراسان جنوبی

شناسایی و جذب 2871 سوادآموز در خراسان جنوبی