مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:202021-03-07بين الملل

درخواست امارات از جامعه بین الملل برای اقدام علیه انصارالله یمن!


وزارت خارجه امارات با نادیده گرفتن حملات عربستان در قالب ائتلاف عربی به یمن از جامعه بین الملل خواست برای توقف حملات مکرر انصارالله به عربستان موضع قاطعی اتخاذ کند.

- درخواست امارات از جامعه بین الملل برای اقدام علیه انصارالله یمن! وزارت خارجه امارات با نادیده گرفتن حملات عربستان در قالب ائتلاف عربی به یمن از جامعه بین الملل خواست برای توقف حملات مکرر انصارالله به عربستان موضع قاطعی اتخاذ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، وزارت خارجه امارات که خود یکی از کشورهای عضو ائتلاف متجاوز عربی در یمن است و در این کشور دست به جنایات می زند، در بیانیه ای حمله انصارالله یمن به عربستان را محکوم کرد! این وزارتخانه بدون اشاره به حملات عربستان به یمن ادعا کرد، تداوم حملات انصارالله بیانگر نادیده گرفته شدن جامعه بین الملل و نیز تمامی قوانین بین المللی توسط این جنبش است و از جامعه بین الملل خواست موضعی قاطع برای توقف حملات مکرر انصارالله به تاسیسات حیاتی و امنیت و ثبات عربستان اتخاذ کند.

وزارت خارجه امارات در این بیانیه همبستگی کامل خود را با عربستان در قبال این حملات، حمایت از این کشور در برابر تهدیدهای امنیتی و تمامی اقداماتی که برای حفظ امنیت خود انجام می دهد ، اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست امارات از جامعه بین الملل برای اقدام علیه انصارالله یمن!

درخواست امارات از جامعه بین الملل برای اقدام علیه انصارالله یمن!