مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:152021-03-07اقتصادي

تمهیدات ویژه گمرک برای جلوگیری از انباشت کامیون های حامل سوخت در مرزها


با توجه به عدم پذیرش محموله های صادراتی اشتعال زا و فرآورده های نفتی در گمرکات برخی کشورهای مقابل که منجر به انباشت کامیون ها در گمرکات مرزی شده است، - با توجه به عدم پذیرش محموله های صادراتی اشتعال زا و فرآورده های نفتی در گمرکات برخی کشورهای مقابل که منجر به انباشت کامیون ها در گمرکات مرزی شده است، گمرک ایران(دفتر صادرات) طی بخش نامه ای به گمرکات اجرایی، موارد اقدامی و احتیاطی را ابلاغ کرد.

سید روح اله لطیفی، سخنگوی گمرک اظهار داشت: در این بخشنامه از مدیران گمرکات اجرایی خواسته شده است ضمن رصد این کالاها به صورت روزانه، در صورت انباشت محموله های خطرناک و اشتعال زا با قید فوریت به مراجع تحویل گیرنده کالا برای اتخاذ تمهیدات لازم مانند استقرار نیرو و تجهیزات آتش نشانی و امکانات استاندارد ایمنی و امنیتی، برای نگهداری این گونه از کالاها در انبارها، محوطه ها و سایر اماکن گمرکی با لحاظ پیش بینی های لازم اعلام شود.

وی افزود: به موازات انجام موارد فوق، مراتب نیز به مقامات و مسئولین مربوطه محلی و استانی اعم از استانداران، فرمانداران، مدیریت های بحران و مقام قضایی منعکس و به طور مستمر موضوع پیگیری شود.

لطیفی در ادامه تاکید کرد: گمرکات اجرایی موظف شدند تا موضوع را در اسرع وقت به صاحبان کالا اعلام کنند تا اقدامات لازم برای تعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ویژه گمرک برای جلوگیری از انباشت کامیون های حامل سوخت در مرزها

تمهیدات ویژه گمرک برای جلوگیری از انباشت کامیون های حامل سوخت در مرزها