مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:152021-03-07اقتصادي

بودجه 1400 به شورای نگهبان ارسال شد


سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1400، گفت: بودجه به شورای نگهبان ارسال شد و در صورت ایرادات از سوی شورای نگهبان، در جلسه شنبه هفته آینده کمیسیون تلفیق رفع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم زارع در نشست خبری امروز (یکشنبه، 17 اسفندماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بررسی بودجه 1400 در جلسه علنی شب گذشته به اتمام رسید، گفت: براساس تصمیم نمایندگان مقرر شد وزارت راه و شهرسازی از محل فروش املاک و اراضی به قیمت کارشناسی تا مبلغ 2 هزار میلیارد تومان در اختیار وزارت آموزش و پرورش برای ساخت مدارس در مجموعه های مسکن مهر و مناطق کم برخوردار قرار دهد.

نماینده مردم آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی افزود: 500 میلیارد تومان نیز برای احیای سکونتگاه های غیررسمی و بافت های فرسوده و تاریخی اختصاص می یابد.

وی اضافه کرد: 32 هزار میلیارد تومان از محل هدفمندی یارانه ها برای احیای تولید، ایجاد اشتغال و کارآفرینی با اولویت استان های با نرخ بیکاری بالاتر و محروم تر در اختیار بانک های توسعه ای و تخصصی قرار می گیرد.

زارع با اشاره به قانون جهش تولید مسکن ادامه داد: براساس تصمیم مجلس بانک ها مکلف شدند 360 هزار میلیارد تومان از محل منابع شان برای ساخت 400 هزار واحد مسکونی در روستاها و شهرهای کمتر از 25 هزار نفر و 800 واحد مسکونی در شهرهای کوچک و متوسط پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 1400 به شورای نگهبان ارسال شد

بودجه 1400 به شورای نگهبان ارسال شد