مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:102021-03-07سياسي

بوستان شهید گمنام در یزد افتتاح شد


بوستان شهید گمنام همزمان با هفته منابع طبیعی و سومین روز از این هفته که به عنوان «منابع طبیعی، فرهنگ و رسانه» نامگذاری شده، در یزد افتتاح شد.

- یزدـ بوستان شهید گمنام همزمان با هفته منابع طبیعی و سومین روز از این هفته که به عنوان منابع طبیعی، فرهنگ و رسانه نامگذاری شده، در یزد افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر یک شنبه جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه یزد با حضور در بوستان شهید گمنام صدا و سیمای یزد و غرس 200 نهال زیتون، از این بوستان به طور رسمی بهره برداری کردند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در این مراسم با اشاره به اینکه امروز چهلمین روز دفن شهید گمنام در صدا و سیمای یزد است، اظهار داشت: این بوستان به همین مناسبت و در قالب برنامه های بزرگذاشت دومین کنگره ملی 4 هزار شهید استان یزد برگزار می شود.

احمد پهلوانیان با اشاره به نیاز استان یزد به درختکاری و ایجاد فضای سبز عنوان کرد: آنچه در شرایط امروز و در میان انبوه صنایع، شهرها را قابل سکونت می کند، فضای سبز و درختکاری است.

4 هزار اصله نهال به یاد 4 هزار شهید استان یزد غرس می شود مدیرکل منابع طبیعی استان یزد نیز در این مراسم از توزیع 200 هزار اصله نهال بین اقشار مختلف مردم به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری خبر داد و اظهار داشت: 4 هزار اصله نهال به یاد 4 هزار شهید استان ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوستان شهید گمنام در یزد افتتاح شد

بوستان شهید گمنام در یزد افتتاح شد