مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 10:502021-03-07پزشكي

روند افزایشی کرونا در روستاهای مهریز


سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: متاسفانه آمار مبتلا به کرونا در روستاهای پرجمعیت اطراف شهر مهریز رو به افزایش است.

- ایسنا/یزد سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: متاسفانه آمار مبتلا به کرونا در روستاهای پرجمعیت اطراف شهر مهریز رو به افزایش است.

دکتر علیرضا پور مازار گفت: تجربه یک سال گذشته نشان می دهد که عادی انگاری مردم و رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی می تواند زمینه بدتر شدن شرایط کرونایی را رقم بزند.

وی با بیان این که متاسفانه آمار مبتلا به کرونا در روستاهای پرجمعیت اطراف شهر مهریز رو به افزایش است، افزود: متاسفانه به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی و استفاده نکردن از ماسک و دورهمی های خانوادگی و برپایی برخی مراسم ها باعث افزایش آمار کرونا مثبت در مهریز شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز تصریح کرد: در حال حاضر شرایط مهریز در وضعیت زرد قرار دارد اما شواهد نشان می دهد مردم بعضی محلات زیاد پایبند به رعایت دستورالعمل ها نیستند و تعداد موارد سرپایی نسبت به هفته گذشته افزایش چشمگیری داشته است و این ها علائمی برای شروع پیک و موج جدید کروناست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهریز، پورمازار بر آگاهی بخشی به مردم با مشارکت شوراهای محل و دهیاری ها تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند افزایشی کرونا در روستاهای مهریز

روند افزایشی کرونا در روستاهای مهریز