مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-07فرهنگي

قزوینی ها در طرح زمستانه کتاب بیش از 4700 جلد کتاب خریدند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: 4710 نسخه کتاب به ارزش حدود 2 میلیارد ریال از سوی شهروندان قزوینی در قالب طرح زمستانه کتاب امسال از کتاب فروشی ها خریداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمدحسین اسماعیلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اظهار داشت: 4710 نسخه کتاب به ارزش حدود 2 میلیارد ریال از سوی شهروندان قزوینی در قالب طرح زمستانه کتاب امسال از کتاب فروشی ها خریداری شد.

وی افزود: 10 کتاب فروشی از استان قزوین، در زمستانه کتاب 99 فعالیت داشتند که بابت فروش خود 500 میلیون ریال یارانه از >وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کردند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان به جزییات طرح زمستانه فروش کتاب در سال جاری اشاره کرد وگفت: 8 کتابفروشی در مرکز استان و 2 کتابفروشی در شهرستان البرز و تاکستان در این طرح مشارکت داشتند که امیدواریم تا در طرح های بعدی تعداد بیشتری کتابفروشی در طرح شرکت کنند.

اسماعیلی ادامه داد: این طرح در هر فصل با هدف حمایت از ناشرین و کتابفروشی ها و توسعه کتاب و کتابخوانی با حمایت خانه کتاب و ادبیات ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

او با بیان اینکه نقش مطالعه و کتابخوانی در رشد و بالندگی جامعه بر کسی پوشیده نیست،افزود: هر چه قدر بتوانیم به ترویج این فرهنگ کمک کنیم، به فرهنگ و ارتقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوینی ها در طرح زمستانه کتاب بیش از 4700 جلد کتاب خریدند

قزوینی ها در طرح زمستانه کتاب بیش از 4700 جلد کتاب خریدند