مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 10:002021-03-07اقتصادي

کاهش قیمت، بازار ماسک را به نفع تولیدکنندگان خراسان شمالی تمام کرد


رییس کمیته اقتصادی تولید، توزیع و تامین ستاد بحران کرونا در خراسان شمالی گفت: کاهش قیمت، بازار ماسک را به نفع تولیدکنندگان خراسان شمالی تمام کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس کمیته اقتصادی تولید، توزیع و تامین ستاد بحران کرونا در خراسان شمالی گفت: کاهش قیمت، بازار ماسک را به نفع تولیدکنندگان خراسان شمالی تمام کرد.

محمدرضا موفق در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که چندی پیش تولیدکنندگان استانی ماسک برای فروش محصولات خود با مشکلات جدی مواجه شده بودند، اظهارکرد: در واقع هر چه ماسک ها با کیفیت بیشتر و قیمت کمتر توزیع شود، متقاضی های بیشتری خواهد داشت.

وی افزود: برای اینکه تقاضا برای ماسک های تولیدی داخل استان بیشتر شود با تولیدکنندگان صحبت شده است تا قیمت ها را کاهش دهند که در همین راستا قیمت ها از 900 تومان به 600 تومان رسیده است.

موفق ادامه داد: شاید یکی از دلایلی که موجب شده بود تا فروش ماسک تولید شده در داخل استان با مشکل مواجه شود، موضوع قیمت آن بوده است.

وی بیان کرد: با پیگیری های انجام شده، قیمت ماسک تولید استان کاهش یافته است و از سوی دیگر دو واحد تولیدی ماسک در داخل استان موفق شده تا لیبل آی مک را دریافت کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: از سوی دیگر در یک بازه زمانی واحدهای تولیدکننده ماسک مجوز خروج ماسک به خارج استان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت، بازار ماسک را به نفع تولیدکنندگان خراسان شمالی تمام کرد

کاهش قیمت، بازار ماسک را به نفع تولیدکنندگان خراسان شمالی تمام کرد