مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 10:002021-03-07پزشكي

کرونای جهش یافته کودکان و نوجوانان را بسیار بیشتر از کرونای معمولی درگیر می کند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: کرونای جهش یافته کودکان و نوجوانان را بسیار بیشتر از کرونای معمولی درگیر می کند.

- ایسنا/لرستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: کرونای جهش یافته کودکان و نوجوانان را بسیار بیشتر از کرونای معمولی درگیر می کند.

دکتر مریم کوشکی امروز 17 اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شرایط موجود تنها راه پیشگیری و مبارزه با کرونای جهش یافته رعایت پروتکل های بهداشتی با دقت بیش تر است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه کرد: سرعت انتشار ویروس کرونای جهش یافته بسیار بیشتر از کرونای معمولی است.

وی تصریح کرد: زین پس باید هر ابتلا را از نوع ویروس جهش یافته تلقی کرده و با تمرکز و دقت بالا مراقبت های لازم را در نظر بگیریم.

کوشکی با تأکید بر عدم حضور در مکان های شلوغ تا حد امکان و رعایت فاصله اجتماعی، گفت: برای پیشگیری بهتر است در مکان های پرازدحام علاوه بر ماسک های معمولی از ماسک های پارچه ای به صورت توامان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه خطر جدی است، خاطر نشان کرد: رعایت فاصله بین افراد حداقل به اندازه یک متر و نیم حتما از طرف شهروندان رعایت شود.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: ایام نوروز پیشرو بسیار حیاتی و سرنوشت ساز خواهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای جهش یافته کودکان و نوجوانان را بسیار بیشتر از کرونای معمولی درگیر می کند

کرونای جهش یافته کودکان و نوجوانان را بسیار بیشتر از کرونای معمولی درگیر می کند