مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-07سياسي

گردشگری در گیرودار تناقض تصمیم کرونایی مسئولان!


یک استاد دانشگاه از تناقض تصمیم گیری مسئولان نسبت به موضوع گردشگری گلایه و انتقاد کرد و گفت: متاسفانه تناقضی که در تصمیم گیری ستاد ملی کرونا و تفض مقرراتی که در خصوص سفرهای نوروز 1400صورت گرفته، - موجب نبود هماهنگی بین دستگاه شده و شاهد اطلاع رسانی چندگانه هستیم.

محمدرضا اورمزدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: متاسفانه تناقضی که در تصمیم گیری ستاد ملی کرونا و تفض مقرراتی که در خصوص سفرهای نوروز 1400صورت گرفته، موجب نبود هماهنگی بین دستگاه شده و شاهد اطلاع رسانی چندگانه هستیم که سردرگمی مردم، مسافران و شرکت های خدماتی مسافرتی و جهانگردی، هتل ها و مراکز اقامتی را به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: شنیدن اخبار متفاوت از رسانه ها که یک روز وزیر گردشگری بازگشایی و عادی سازی جریان سفر را خبر می دهد و روز دیگر سخنگوی ستاد ملی کرونا سفرهای نوروزی را منتفی اعلام می کند باعث اتلاف وقت و انرژی مردم خواهد شد.

استاد دانشگاه و فعال گردشگردی با اشاره به اینکه صحبت از سفر هوشمند در 1400 با رعایت پروتکل های بهداشتی شده است، خاطرنشان کرد: سوال اینجاست که چطور می شود سفر انفرادی با اتومبیل شخصی که تقریب ایزوله شده، ورود آن به مبادی و شریان ارتباطی کشور و آزاد راه ها و جاده های بین شهری ممنوع باشد اما از طرفی سفرهایی جمعی و گروهی با قطار، اتوبوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری در گیرودار تناقض تصمیم کرونایی مسئولان!

گردشگری در گیرودار تناقض تصمیم کرونایی مسئولان!