مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 09:302021-03-07سياسي

مانور جستجو و نجات دریایی در بندرعباس


امیرحسین خورگویی 17 اسفند 1399 / 12:55 صبح یکشنبه 17 اسفند، در راستای تحقق قوانین و مقررات بین المللی، الزامات کنوانسیون های مربوطه و مسئولیت های ملی، اداره کل نجات و حفاظت دریایی سازمان به همراه اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان به عنوان مرجع استانی ایمنی دریانوردی در برنامه ریزی های مدون سالیانه اقدام به برگزاری مانورها و تمرینات عملی به منظور دستیابی به حداکثر آمادگی و هماهنگی استانی در هنگام بروز سوانح در دریا کرد.

هدف از برگزاری این مانور، آمادگی دریایی برای مقابله با حوادث و نجات جان انسان ها و اطمینان بخشی به مسافران است؛ در این مانور بیش از 10 تیم جستجو و نجات از ارگان های مختلف نظامی و انتظامی و سازمان های مردم نهاد در بندرعباس حضور داشتند.

آمادگی کامل تیم های جستجو و نجات و پشتیبانی در زمان بروز سوانح احتمالی به اندازه همکاری ارگان های دریایی استان که دارای امکاناتی در این زمینه هستند و همچنین وجود طرح های مناسب و کارآمد از اهمیت به سزایی برخوردار است.

به منظور پاسخگویی مؤثر و کارا در کمترین زمان ممکن در عملیات جستجو و نجات دریایی در مقیاس بزرگ (Mass Rescue Operations) مانوری در مقیاس بزرگ برنامه ریزی و اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور جستجو و نجات دریایی در بندرعباس

مانور جستجو و نجات دریایی در بندرعباس