مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 09:302021-03-07اجتماعي

سامانه بارشی پنجشنبه وارد اصفهان می شود / افزایش 3 درجه ای دما


کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: برای روز پنج شنبه با نفوذ سامانه ای ناپایدار شاهد افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و بارندگی در سطح استان خواهیم بود.

- حجت الله علی عسگریان در گفتوگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی نقشه های هواشناسی استان اصفهان اظهار داشت: بررسی این نقشه ها بیانگر جوی نسبتاً پایدار بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه فردا دوشنبه با گذر موج ضعیف از روی استان در برخی مناطق گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید نیز پیش بینی می شود، ابراز داشت: برای روز پنج شنبه با نفوذ سامانه ای ناپایدار شاهد افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و بارندگی در سطح استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دمای هوای استان اصفهان طی 24 ساعت آینده یک تا سه درجه سانتی گراد افزایش می یابد، تصریح کرد: در این بازه زمانی دمای هوای اصفهان در گرم ترین و سردترین ساعات بین 20 و چهار درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان است.

علی عسگریان گفت: همچنین طی 24 ساعت آینده بویین میاندشت با دمای منفی هفت درجه سانتی گراد سردترین و و خور و بیابانک با دمای 23 درجه سانتی گراد بالای صفر به عنوان گرم ترین نقط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارشی پنجشنبه وارد اصفهان می شود / افزایش 3 درجه ای دما

سامانه بارشی پنجشنبه وارد اصفهان می شود / افزایش 3 درجه ای دما