مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 09:002021-03-07سياسي

زنجان در حوزه کشاورزی از ظرفیت های بالقوه زیادی برخوردار است


زنجان جزو استان هایی است که در حوزه کشاورزی از ظرفیت های بالقوه زیادی برخوردار بوده و باید از این فرصت ها به خوبی استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتح الله حقیقی ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح بزرگ ترین باغ گردوی کشت بافت خاورمیانه که با حضور رییس بنیاد مستضعفان در کشت و صنعت خرم دره برگزار شد به افتتاح این پروژه به عنوان یکی از پروژه های تاثیرگذار در حوزه کشاورزی افزود: بی تردید این پروژه را باید یکی از پروژه های های تک در کشور دانست که امروز در شهرستان خرم دره محقق می شود.

وی با بیان اینکه حرکت به سمت کشاورزی نوین، یکی از رویکردهای اصلی دولت در حوزه کشاورزی بوده و بی شک افتتاح پروژه مذکور می تواند گام بلندی برای تحقق این موضوع باشد، تصریح کرد: خوشبختانه با راه اندازی این پروژه، گام بلندی در راستای ایجاد اشتغال و بالا بردن آمار بهره وری استان در حوزه کشاورزی برداشته خواهد شد که در سطح کشور کم نظیر است.

استاندار زنجان با یادآوری اینکه زنجان جزو استان هایی است که در حوزه کشاورزی از ظرفیت های بالقوه زیادی برخوردار بوده و باید از این فرصت ها به خوبی استفاده کرد، ادامه داد: یکی از اقدامات ارزشمندی که در حوزه کشاورزی زنجان انجام شد، موضوع کاداستر بود که خوشبختانه استان زنجان در این زمینه توانسته است رتبه اول کشور را به خود ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان در حوزه کشاورزی از ظرفیت های بالقوه زیادی برخوردار است

زنجان در حوزه کشاورزی از ظرفیت های بالقوه زیادی برخوردار است