مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 09:002021-03-07سياسي

دشمنان از اعتماد سوزی برای ضربه به انقلاب استفاده می کنند


عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم کمیته امداد را یاری کنند تا نیازمندان در رفاه بیشتری زندگی کنند، گفت: دشمنان از اعتمادسوزی مردم و مسئولان برای ضربه به انقلاب استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح یکشنبه در دیدار با مسئولان کمیته امداد استان قم ضمن تشکر از کمیته امداد و تأیید خدمات این نهاد و کمک مردم در راستای رفاه نیازمندان، گفت: هفته احسان و نیکوکاری اوج خدمات کمیته امداد و حضور مردم در صحنه انفاق و ایثار است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کمیته امداد دارای برکات فراوانی است و خوشا به حال افرادی که زمینه امور خیر را برای مردم فراهم می کنید تا از رهگذر همین نهاد بتوانند برای آخرتشان توشه بردارند، افزود: اگر همه افرادی که تمکن مالی دارند یک حساب سرانگشتی داشته باشند می بینند که اگر خودشان برای آخرتشان ذخیره کنند بهتر از این است که به امید ورثه باشند.

وی با ابراز خرسندی از رشد دو برابری مشارکت های مردمی در کمیته امداد استان قم که نشانه باور مردم به خدمات این نهاد در جهت رفاه نیازمندان است، ادامه داد: اگر در جامعه و بین مردم و مسئولان اعتمادسوزی ایجاد شود فاجعه رخ خواهد داد و دشمنان دین و انقلاب از این فرصت برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب، بهره برداری خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان از اعتماد سوزی برای ضربه به انقلاب استفاده می کنند

دشمنان از اعتماد سوزی برای ضربه به انقلاب استفاده می کنند