مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 08:102021-03-07اقتصادي

ذوب آهن الگوی صادرات برای شرکت های صدر تامین


با توجه به موفقیت های مستمر ذوب آهن اصفهان در زمینه صادرات این شرکت مادر صنعتی الگویی برای سایر شرکت های تابعه صدرتامین به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ذوب آهن اصفهان، با توجه به اهمیت صادرات غیر نفتی و نقش پر رنگ این مقوله در ارز آوری برای کشور، جلسه آشنایی با ظرفیت های صادراتی شرکت های تابعه هلدینگ صدر تأمین با حضور غلامرضا سلیمانی، مدیرعامل صدرتامین، منصور یزدی زاده، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و جمعی از مدیران عامل و همچنین مدیران صادرات شرکت های تابعه هلدینگ در محل این شرکت به صورت ویدئو کنفرانس و حضوری برگزار شد.

غلامرضا سلیمانی در این جلسه گفت: شرکت های تابعه و وابسته صدرتامین با وجود چالش های بسیار به ویژه تحریم ها، عملکرد خوبی داشتند و به مرحله ای رسیدند که می توانند محصولات خودشان را صادر کنند و در این راستا به یک استراتژی صادراتی منسجم و هدفمند نیاز دارند.

وی افزود: ذوب آهن اصفهان با مدیریت منصوریزدی زاده عملکرد بسیار خوبی در زمینه صادرات داشته است و چندی پیش نیز مدال ملی صادرات ایران را کسب کرد که افتخار بسیار ارزشمندی محسوب می شود.

مدیرعامل هلدینگ صدر تأمین ادامه داد: با توجه به موفقیت های مستمر ذوب آهن اصفهان در زمینه صادرات این شرکت مادر صنعتی الگویی برای سایر شرکت های تابعه صدرتامین به ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن الگوی صادرات برای شرکت های صدر تامین

ذوب آهن الگوی صادرات برای شرکت های صدر تامین