مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-07اقتصادي

قطارهای متروی تهران و حومه روزانه 50 هزار کیلومتر کارکرد دارند


نایب رییس هیات مدیره و  مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه قطارهای متروی تهران روزانه 50 هزار کیلومتر کارکرد دارد، گفت: - نایب رییس هیات مدیره و  مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه قطارهای متروی تهران روزانه 50 هزار کیلومتر کارکرد دارد، گفت: توان تولید ریل در داخل کشور ایجاد شده و امیدوارم هرچه زودتر شاهد تولید ریلUlC45 نیز در شرکت ذوب آهن اصفهان باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرنوش نوبخت در آخرین روز از هشتمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی و صنایع خدمات وابسته در بازدید از غرفه شرکت ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه متروی تهران با 570 کیلومتر طول تک خط بزرگ ترین متروی کشور است.

وی افزود: تولید ریل موفقیت بزرگی در خودکفایی زیر ساخت بود که در ذوب آهن اصفهان محقق شد.

و برای اولین بار از این تولید برای تعمیر و نگهداری خط پنج متروی تهران 250 تن ریل UIC60 از ذوب آهن اصفهان تحویل گرفتیم و در بخش های مختلف در حال نصب هستیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه گفت: در گذشته طی فرایندی طولانی ریل مورد نیاز را از کشور اتریش تهیه می کردیم، در حال حاضر خوشحال هستم توان تولید داخل وجود دارد و می توانیم نیاز خود در خصوص ریل را در داخل کشور تامین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطارهای متروی تهران و حومه روزانه 50 هزار کیلومتر کارکرد دارند

قطارهای متروی تهران و حومه روزانه 50 هزار کیلومتر کارکرد دارند