موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق - تأمين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان تأمين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حجت الاسلام والمسلمين - همسان سازي حقوق - ارتش رژيم صهيونيستي - جوايز موسيقي گرمي - خدمات شهري شهرداري همدان - رييس كميته اسراي يمن - سردار بزرگ - پزشك تراكتور - مقابله با بحران - شوهر ايده آل - بيمه بيكاري - سقوط به دسته اول - ميراث هاي جهاني - پروژه نفوذ - سينماي غرب اصفهان - هيات نظارت بر نمايندگان

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 07:002021-03-07بين الملل

جن ساکی: صحبت بایدن از تفکر نئاندرتالی نشانه نارضایتی از همراهی نکردن با دستورالعملهای کروناست


دبیر مطبوعاتی کاخ سفید از اظهارنظرهای جو بایدن که تصمیم برخی فرمانداران جمهوریخواه برای برداشتن الزام به زدن ماسک را ناشی از تفکر نئاندرتالی خوانده بود، - دبیر مطبوعاتی کاخ سفید از اظهارنظرهای جو بایدن که تصمیم برخی فرمانداران جمهوریخواه برای برداشتن الزام به زدن ماسک را ناشی از "تفکر نئاندرتالی" خوانده بود، دفاع کرده و آن را "بازتاب ناخرسندی" او از سرپیچی آمریکایی ها از پیروی از دستورالعملهای حمایت از سلامت عمومی خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه هیل، جن ساکی، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا مقایسه کردن فرمانداران با نئاندرتالها (انسان های اولیه) در ضمن تلاش برای متقاعد کردن مقامهای ایالتی به همراهی با پیام کاخ سفید در حوزه سلامت عمومی کار مفیدی است، گفت، رییس جمهور این تصمیم را به رفتار نئاندرتالی تشبیه کرد.

او بیان داشت: فقط برای این که خیلی صریح باشیم، رفتار یک نئاندرتال! این بازتاب ناراحتی و عصبانیت از نقض دستورالعملهای کمک به جلوگیری از شیوع ویروس کووید-19 توسط برخی مردم است.

او خاطرنشان کرد: او معتقد است با از بین رفتن جان بیش از نیم میلیون آمریکایی، در حالی که خانواده ها همچنان در رنج هستند، الزامی است که مردم در سراسر کشور چه در یک ایالت قرمز (جمهوریخواه) زندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جن ساکی: صحبت بایدن از تفکر نئاندرتالی نشانه نارضایتی از همراهی نکردن با دستورالعملهای کروناست

جن ساکی: صحبت بایدن از تفکر نئاندرتالی نشانه نارضایتی از همراهی نکردن با دستورالعملهای کروناست