مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 06:502021-03-07پزشكي

شناسایی متخصص تغذیه قلابی در شیراز/هشدار به باشگاه های ورزشی


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: فردی که با جعل عنوان، خود را متخصص تغذیه معرفی کرده و رژیم غذایی برای افراد تجویز می کرد شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.

- ایسنا/فارس معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: فردی که با جعل عنوان، خود را متخصص تغذیه معرفی کرده و رژیم غذایی برای افراد تجویز می کرد شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.

دکتر اورنگ ایلامی یکشنبه 17 اسفند به خبرنگاران گفت: فردی که با مدرک جعلی و در فضای مجازی و باشگاه های ورزشی اقدام به ارائه مشاوره، تجویز رژیم غذایی و دخالت در کارهای تخصصی پزشکی حوزه تغذیه می کرد، توسط کارشناسان اداره نظارت و ارزشیابی علوم پزشکی شیراز در یکی از باشگاه های ورزشی این شهر شناسایی و با همکاری کارشناسان حقوقی کمیسیون ماده 11 تعزیرات حکومتی دانشگاه و پس از مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

ایلامی با ابراز نگرانی از ترویج نادرست اقدامات غیر کارشناسی و غیر منطبق با قوانین و آیین نامه های موجود در خصوص تجویز رژیم های غذایی نامتعارف در باشگاه های ورزشی، هشدار داد: عرضه هرگونه مکمل غذایی، ارایه رژیم های نامتعارف و غیراصولی، نسخه نویسی و تجویز دارو در باشگاه های ورزشی از سوی افراد غیرکارشناس و بدون مدرک و صلاحیت پزشکی، تخلف م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی متخصص تغذیه قلابی در شیراز/هشدار به باشگاه های ورزشی

شناسایی متخصص تغذیه قلابی در شیراز/هشدار به باشگاه های ورزشی