مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-07سياسي

انتقاد شدید امام جمعه کیش از تغییر مدیرعامل منطقه آزاد


امام جمعه کیش با انتقاد از تغییر مدیر عامل سابق کیش گفت : تغییرات باید در یک چارچوب و ضابطه خاص و مشخص باشد و متاسفانه تغییر مدیرعامل سابق در چارچوب درست و ضابطه مشخص نبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، حجت الاسلام احمد حسن زاده با اشاره به تغییرات مدیریتی جدید جزیره و اینکه این تغییرات نباید تاثیر منفی در روند اجرای پروژه ها در کیش داشته باشد گفت: تغییرات نباید تاثیر منفی در روند اجرای پروژه ها در کیش داشته باشد.

تمام پروژه هایی که از قبل برای کیش تعریف شده باید با قدرت هرچه تمام تر ادامه پیدا کند و هیئت مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد در این شرایط حساس وظیفه مهمی دارند و باید وظایف محوله را به درستی مدیریت کنند.

وی با بیان این که تغییرات نباید خللی در کار مسئولان ایجاد کند، از تنظیم نامه ای به رییس جمهور در خصوص تغییر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد خبر داد.

امام جمعه کیش با اشاره به اینکه تغییر در حیطه وظایف یک مدیر است و مدیر حق دارد بتواند نیروهای خود را تغییر دهد، گفت: تغییرات باید در یک چارچوب و ضابطه خاص و مشخص باشد و متاسفانه تغییر مدیرعامل سابق در چارچوب درست و ضابطه مشخص نبود.

حجت الاسلام حسن زاده افزود: تغییر باید توجیه پذیر و در زمان مناسب باشد و متاسفانه تغییر مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در بدترین زمان ممک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید امام جمعه کیش از تغییر مدیرعامل منطقه آزاد

انتقاد شدید امام جمعه کیش از تغییر مدیرعامل منطقه آزاد