مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-07سياسي

هیچ مشکلی بابت تامین کالاهای اساسی مردم در آستانه نوروز نداریم


از بابت تامین کالاهای اساسی مردم در ایام نزدیک به عید نوروز نیز هیچ مشکلی در استان وجود ندارد و امیدواریم با مدیریت مناسب در این ایام بتوانیم شاهد ریشه کن شدن بیماری کرونا باشیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: از بابت تامین کالاهای اساسی مردم در ایام نزدیک به عید نوروز نیز هیچ مشکلی در استان وجود ندارد و امیدواریم با مدیریت مناسب در این ایام بتوانیم شاهد ریشه کن شدن بیماری کرونا باشیم.

محمدرضا پورمحمدی در جلسه ستاد توسعه تجارت استان های شمالغرب کشور که با محوریت بررسی موضوع بازسازی مناطق آزاد شده جمهوری آذربایجان در منطقه قره باغ برگزار شد، گفت: حضور قدرتمند در کشور آذربایجان و مشارکت در بازسازی مناطق قره باغ، نقش مهمی در تحکیم ارتباطات منطقه ای و توسعه اقتصادی ایفا خواهد کرد.

وی با اشاره به تفویض مسئولیت توسعه تجارت به آذربایجان شرقی، بیان کرد: این مسئولیت، ماموریتی مهم برای تمامی استان های کشور بوده و صرفا به شمالغرب محدود نمی شود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با هرگونه اشغالگری مخالف است، تصریح کرد: جمهوری آذربایجان به لحاظ نزدیکی جغرافیایی، زبان مشترک، تاریخ، فرهنگ و آداب و رسوم نزدیک به ایران، می تواند مقصد تجاری مناسبی برای صادرات کالاهای ایرانی باشد و باید به موضوع بازسازی ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مشکلی بابت تامین کالاهای اساسی مردم در آستانه نوروز نداریم

هیچ مشکلی بابت تامین کالاهای اساسی مردم در آستانه نوروز نداریم